08 lut Walentynki 14 lutego
Z okazji Walentynek na naszych sklepach firmowych dostępne będą:
- Torciki dla dwojga z różnymi dekoracjami w trzech smakach (truskawkowy, czekoladowy, cappucino-advocat)
- Ciastka w kształcie serduszek
Co mówią statystyki o Walentynkach:
Wyniki pokazują, że połowa badanych zamierza w tym roku sprawić ukochanej osobie upominek z okazji Dnia Świętego Walentego.
Aż 73% ankietowanych stwierdziło, że najważniejsze w walentynkowej randce jest wspólne świętowanie z partnerem. 12% badanych uznało, że ważne jest, by dobrze znać osobę, z którą idzie się na randkę. Jedynie 8% respondentów wskazało, że w walentynkowym wieczorze istotny jest ładny ubiór, a 7% – że liczy się udany wybór prezentu.
Romantyczne, a mniej komercyjne podejście Polaków przejawia się także w odpowiedziach na pytanie o to, jak zazwyczaj spędzają oni Dzień Zakochanych. Dla dwóch trzecich nieistotne jest miejsce świętowania – ważne, żeby robić to razem z ukochaną osobą.
15% badanych zwykle wybiera się w walentynki na romantyczną randkę. Na imprezę ze znajomymi idzie tylko co dziesiąty uczestnik badania. 8% respondentów wycina walentynkowe serca z papieru dla swojej drugiej połówki, a 3% przyznało się do wysyłania znajomym walentynkowych kartek dla żartu.
14% respondentów marzy o niecodziennym prezencie, np. locie balonem. Wśród mile widzianych walentynkowych upominków znalazły się również perfumy (10% badanych), bon do ulubionego sklepu (7%), ubrania (4%).
Ankietowani odpowiadali także na pytanie o to, jaki prezent z okazji Dnia Zakochanych najczęściej dostają. 38% badanych zostaje obdarowanych wyjątkowo spędzonym czasem. Na niecodzienną rozrywkę ma szansę jedynie 6%. Prawie jedna czwarta (23%) odpowiedziała, że są to inne upominki – nie wiadomo, czy są to pomysły trafione.
Bezpiecznym wyborem dla wielu okazują się perfumy – 22% uczestników badania przyznało, że to właśnie taki prezent najczęściej dostają od ukochanego lub ukochanej.
Jeśli chodzi o upominki, które badani Polacy najbardziej lubią kupować swoim drugim połówkom, najczęściej (46%) wskazywany był wyjątkowo spędzony czas. Na drugim miejscu znalazły się perfumy (21% wskazań). 16% respondentów wybrało tajemniczą odpowiedź „inne”, a jedynie 8% chce zorganizować walentynkową niezwykłą niespodziankę.
Na walentynkowe randki większość badanych (56%) zamierza wydać maksymalnie 100 zł. Jedna trzecia ankietowanych (32%) chce na ten cel przeznaczyć pomiędzy 100 a 300 zł. Tylko 11% rezerwuje sobie na walentynki więcej niż 300 zł.
Badanie przeprowadzone zostało przez Ipsos metodą CAWI w październiku 2015 r. na zlecenie firmy Wonga.com, w ramach kampanii „Ważne momenty w życiu”. Próba: n=800, reprezentatywna użytkowników Internetu w wieku 20–55 lat.
tekst jest cytatem z serwisu http://www.marketing-news.pl/
Brak komentarzy